Veelgestelde vragen
Ik krijg een foutmelding wanneer ik op ‘Verdergaan’ klik.
Deze foutmelding wordt mogelijk veroorzaakt doordat de pagina nog niet volledig geladen was of een tijdje heeft openstaan. Probeer de pagina te verversen om verder te gaan.
Ik woon in het buitenland en kan de interventie niet starten.
Ook in het buitenland zou heel de website bereikbaar moeten zijn. Is dat niet het geval? Probeer de pagina te verversen om de interventie te starten.
Ik krijg de foutmelding ‘Pagina niet gevonden’.
De pagina die je probeert te openen is mogelijk verplaatst. Probeer het opnieuw door de pagina te verversen.
Welke browser heb ik nodig om de interventie te doen?
Controleer of je de meest recente versie van je browser gebruikt. Update je browser als dat niet het geval is. Zo zal je ervaring op de site een pak vlotter verlopen.
Ondanks jullie advies is het probleem niet verholpen.
Gelieve een mailtje naar info@ally.institute te sturen met de volgende informatie: een screenshot van de foutmelding, de url van de pagina, je type toestel en de browser die je gebruikt. We proberen het probleem dan zo snel mogelijk op te lossen.
Ik lees in de pers dat er fouten in deze tool zitten.
Op 9 juli 2020 werd door De Morgen aangegeven dat er een bug in het individuele rapport zat. Deze fout werd opgespoord en onmiddellijk rechtgezet.
Het betrof een foute vertaling van de resultaten in het individuele rapport voor de meest veerkrachtigen van de deelnemers.
Wat gebeurt er met mijn data?
De data worden generiek gerapporteerd, niet individueel.
Daarnaast houden wij geen persoonlijke data bij. Enkel de mensen die graag een mail ontvingen na 3 maand voor een postmeting hebben hun e-mailadres vrijwillig doorgegeven.